zaterdag 17 februari 2018

GESPREKSSTOF

Phone Rings. 'Met Venus.' 'Heb je een afspraak gemaakt met Marjan?' 'Uhm, ben je Kees? Goedemorgen Kees. Ik herken je aan je stem. Wat wil je precies weten?' 'Is er een afspraak gemaakt met Marjan!' 'Jazeker, dat heeft de secretaresse gedaan. Volgens mij is het over een paar weken. De manager spreekt dan met haar. Daar ben ik ook bij ingeboekt, meen ik. Zal ik even voor je kijken, Kees? ' ... ' 'Scroll scroll...' 'Ha, kijk eens, ja, hier heb ik 'm: 8 maart.' 'Dat is veel te laat! Ze moet nog opzeggen en haar werk overdragen. Duurt veel te lang. Ze moet eerder komen.' 'Nou, we gaan haar niet aannemen. Ze wordt gedetacheerd. Dat is toch anders. Dan is er geen opzegtermijn. En naar ik weet heeft ze nog veel twijfels.' 'Zeg tegen de secretaresse dat ze die afspraak verzet.' 'Nee hoor, dat kun je haar zelf vragen. Ze zit vlak bij je, toch?' 'Nee.' 'Nou, ook niet bij mij. Bel haar dan maar. Hoi!'  'Klik. '

Geen opmerkingen:

Een reactie posten