vrijdag 30 juli 2021

BEDANKT EN HOPELIJK TOT ZIENS OP PINDAT.COM

Bedankt dat je al die jaren mijn stukjes las maar tja, ik ga hier toch echt weg. Ik merk namelijk dat de laatste jaren het aantal lezers terug nam en dat is logisch. Bloggen is Out! Dat wist ik al een hele tijd maar ik kon het schrijven niet laten. Mijn hoofd zit namelijk altijd vol met verhaaltjes, maar ja, als je die voor de kat zijn viool schrijft; er zijn grenzen aan mijn behoefte aan praten tegen niemand ;-) 

De afgelopen maanden schreef ik hier ook eigenlijk alleen nog maar stukjes over mijn voorbereidingen op de wandelretraite van volgend jaar. En zulke stukjes horen eigenlijk thuis op een site voor reizigers en wandelaars, vind ik. 

Daarom ben ik overgestapt naar een site voor reizigers, waartoe ik mezelf en Ruut als toekomstig 'pelgrims' reken. Ik vond een mooie nieuwe gratis site waar ik zonder problemen mijn fotootjes op kan posten, zodat de stukjes tekst gelardeerd zijn met fraaie plaatjes.  

Ik publiceer nu op Pindat.com en mijn reisblog heet SoulVoet (deze naam is bedacht door Ruut). Wil je op de hoogte blijven van mijn wandelverhalen en binnenkort mijn wandelretraite samen met De Man, kijk dan op SoulVoet

Liefs, Venus 

aka

De Tao van Ilse

BlueBlue

Katootje

KatrienDeNuf

Mieke Slort en nog veeeeeel meer 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten