vrijdag 13 november 2015

NIKKI

De wind waaide zo hard, de bladeren wervelden om het huis. Toen mijn vriendin mijn huis verliet, vond ze een opgerold vel papier tussen de bladeren. Ze gaf het aan me. Het was een brief, in tweeën gevouwen. Voorop stond:

voor Noa                                                      
van Floortje                                               
                                                                                
'Aaaah', zei ik, 'kijk eens, wat lief! Een kinderbriefje!' Ik opende de brief. Binnenin stond dit:


lieve Noa                                               
wil je graag                                                    

met mij en Nikki en Aimee , 
zijn asjeblieft                            
ik zorg ervoor dat we
geen ruzie krijgen


O JA  O NEE

schrijf hier   ->          ja alleen    ik vind Nikki
als je nog                   niet zo liev want ze doet
wat te zeggen heb         heel raar                                                                                  



Er stond ook een groot hart bij getekend, in het grijs, met daarin de namen van Noa, Floor en Aimee. Nikki stond er niet bij. 

Ik vouwde de brief dicht, sloot de deur, liep naar binnen en zwaaide door het voorraam naar mijn vriendin die door de wervelende bladeren naar haar auto liep. 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten