woensdag 14 februari 2018

ANAAL

'Ik ga nooit op mijn eigen afdeling. Ik ga liever naar de begane vloer, bij het magazijn in de buurt. Ver weg van alles en iedereen. Of ik ga bijvoorbeeld op de zesde. Daar heb ik wel eens vergadering of een gesprekje en dan ga ik daar meteen. Als ik moet hoor. Maar meestal moet ik, want ik drink 's ochtends altijd een paar koppen sterke koffie. Nou, je kent de effecten. En als dat allemaal niet kan, houd ik het liever de hele dag op.  Dan wacht ik tot ik thuis ben. Wat nog niet meevalt hoor, het de hele dag ophouden.'
'Nou ja! Dus je gaat niet op je eigen verdieping? Niet op de tweede! Waarom niet?' ' Ik wil niet dat mijn naaste collega's mij horen.' 'Dus op de zesde verdieping geldt dat niet?!' 'Klopt, die mensen ken ik niet, dus daar kan ik zonder enige gene mijn gang gaan. ' 'Nou jaaaaa! Ik houd het nooit op. Echt, nooit! Als ik moet, dan moet ik en ga ik meteen. Jammer dan dat ze me horen.' 'Ja, zo ben jij, dat weet ik. Maakt jou niks uit, he, dat ze je horen en ruiken. Getver, ik moet daar dus niet aan denken! Op de camping heb ik trouwens precies hetzelfde. Ik wacht net zo lang tot ik ergens in een cafe ben of zo. Kan er niks aan doen. Zo ben ik nu eenmaal. Met mijn anale karaktertje.' 'Ja. Jij, met je anale karaktertje.'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten