donderdag 16 april 2015

STREAKEN

Pffff, het lijkt wel of er een kachel aan staat onder mijn jas. Ik heb het bloedheet. En niet alleen omdat de zon schijnt. En het zo'n 18 graden is buiten en het binnen benauwd was. Het komt door de hormoontjes. En door het spannende gesprek van zojuist.
Ik bespeurde niet dat mijn gesprekspartners mijn vurige blosjes opmerkten, althans, het kon ook zijn dat het ze niet deerde. Het waren tenslotte vrouwen van mijn leeftijd: die kennen het klappen van dit hormonale zweepje vast wel.
Na het gesprek, schudde ik handen, zegde mensen gedag en trok mijn jas aan, voor de vorm, want liever nog had ik alles uitgetrokken en was ik streakend naar de trein gelopen. Gewoon, om 'n beetje af te koelen onderweg. Maar dat is ook weer zo wat. Zelfs voor een Vido als ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten