zaterdag 30 mei 2015

VERGISSING

Schielijk heeft ze haar vriendschapsvoorstel ingetrokken, zie ik op het schermpje van mijn mobiel. Een paar minuten nadat ze het stuurde, heeft ze het alweer geannuleerd. En mij direct geblokt, zodat ik haar profiel niet meer kan zien.
Ze heeft duidelijk naar hem gezocht op internet - net zoals ik dat vaak doe - en vond mij, omdat ik sinds kort online dezelfde achternaam gebruik als hij. 'He, familie,' zal ze ze gedacht hebben. Enthousiast stuurde ze een vriendschapsvoorstel  maar trok dat net zo snel weer in. Omdat ze ineens zag dat ik het was.  Zijn moeder! De moeder van haar vriend. Van de zoon die ging. Van de vriend die ging. Wat zal ze geschrokken zijn dat ze zich zo vergist had.
Ik wis de melding van mijn scherm.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten