maandag 24 augustus 2015

PLUS SIZE

Nou had ik al een aardige snoeptafel maar door de overgangsjaren heen is die uitgedijd tot een soort van, tja hoe zal ik het eens zeggen: een dinerbuffet, zoiets?
Geen ontkomen aan: er moest nieuwe lingerie aangeschaft worden. Ter inspiratie zocht ik op Pinterest naar mooie lingerie voor 'n maatje meer. Lingerie Plus Size, zo heet dat. Ik vond gelukkig prachtige voorbeelden; fijne lingerie getoond door modellen waarvan ik dacht: is dit nu Plus Size? Zo zien alle rijpe vrouwen er toch uit?
Afijn, ik legde een Pinterest-mapje aan dat ik inmiddels bijna dagelijks aanvul met nieuwe foto's. En bijna dagelijks melden zich volgers zoals : David, Thomas, John, Ernst, Henk, Guillermo, Li Hui, Gerard, Ludwig... Juist: allemaal mannen.
'Het is toch ook prachtig, Venus', antwoordde mijn man toen ik hier mijn verbazing over uitsprak.
Ik knikte en dacht er het mijne van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten