zondag 9 augustus 2015

WORK OUT

Slijtage! Och, jeetje, mijn lijf verslijt. In alle hevigheid dringt het tot mij door als ik lees wat er op de foto van mijn rug is te zien. Een paar versleten tussenwervelschijven en Ischias. Vandaar die pijn en stijfheid en die gevoelloze grote teen links. En oh ja, ik hang ook nog een beetje naar links, vanwege een lichte vergroeiing in mijn wervelkolom. Tenslotte lees ik ook nog iets over facetartrose. Dat woord moet ik drie, vier keer herlezen. Fa-cetartrose... face-tartrose... facetart-rose... wat staat daar toch? Ach: artrose maar dan met facet ervoor.
Wikipedia helpt mij verder bij de vertaling van al die medische termen. Daarna klik ik door en bestel een Hometrainer. En een Crosstrainer. De zolder wordt definitief ingericht tot mini-sportschool. Ik pak mijn knip en koop een map bij de Hema. Thuis gekomen schrijf ik daar op: Work Out 2015 - 2016. Ik werk de pijn er uit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten