zaterdag 21 februari 2015

WANHOOP

Al veertig dagen houd ik het bij op een App genaamd Fitplan. Alles wat ik tot mij neem voer ik in  behalve water en thee. Ik mag slechts 1200 calorieen per dag tot mij nemen. Als ik pittig sport of stevig wandel, voer ik dat ook in.  Fitplan verrekent de verbruikte calorietjes.
De weegschaal werd mijn vriend. Drie kilo raakte ik kwijt en daar was ik trots op. Maar het oude bakje was wel wat roestig en smoezelig geworden. Ik kocht een nieuwe.
Enthousiast stapte ik gisteren op dat mooie nieuwe glazen ding met hippe display. En toen.... Wanhopig greep ik naar mijn hoofd en ik slaakte een kreet van frustratie. Ik bleek aangekomen in plaats van afgevallen! Ik zat weer op mijn startgewicht van veertig dagen geleden!
Het heeft mij honderden calorieen aan denkkracht gekost om hier weer bovenop te komen, maar mijn besluit staat vast. Ik ga door!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten